چرا PKD می توانید بسیاری از علائم را وادار به و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا PKD می توانید بسیاری از علائم را وادار به و چگونه آن را درمان

همسر من یک بیمار PKD است، دکتر گفت که در حال حاضر کلیه راست او در حال حاضر به دلیل منقبض اندازه کلیه کوچکتر تبدیل شد، و سطح کراتینین او بالا است و همچنین هموگلوبین کم است. من می خواهم بدانم که چرا PKD می تواند بسیاری از علائم القاء؟ آیا راهی برای درمان این بیماری وجود دارد؟
به همین دلیل PKD می تواند بسیاری از علائم القاء؟
کم خونی کلیوی، فشار خون بالا و اختلال الکترولیت مانند کم کلسیم و فسفر بالا: این شکست منجر شود کلیوی به کوچک از کلیه ها و عوارض مانند بود. علاوه بر این، کیست به آسیب عملکرد کلیه خود را ادامه خواهد داد. همه از اطلاعات نشان می دهد که وضعیت کنونی او در حال حاضر شدید بوده است. از آنجا که تنها در مرحله آخر بیماری کلیوی از عوارض آن رخ خواهد داد به طور عمده با کم خونی، نارسایی قلبی و پتاسیم بالا است.
چگونه برای درمان PKD؟
ما درمان جامع برای پرونده او استفاده خواهد کرد. در مرحله اول، او نیاز به نگه داشتن یک دولت خوب در رژیم غذایی روزانه، زندگی و همچنین خلق و خوی. در مرحله دوم، استفاده از برخی از داروها برای کمک به درمان، این داروها می تواند به او کمک کند کنترل و تسکین آن علائم. ثالثا، در حالی که پس از راه حل علائم، او نیاز به تنظیم ایمنی و آسیب دیده را ترمیم سلول های ذاتی کلیه خود را برای رسیدن به هدف از بازگرداندن عملکرد کلیه خود را به تدریج و بالا بردن حجم ادرار و همچنین ترویج جریان خون در کلیه ها او. فقط در این راه، بیماری کلیه خود را می توانید بازیابی به طور کامل دریافت کنید.
به طور کلی، درمان اصلی طب گیاهی چینی است و با طب غربی کمک کند. با کمک از این درمان، عملکرد کلیه تعمیر کردم و بعد از درمان طب گیاهی چینی خاص ما بهبود یافته است، به طوری که بیماری را می توان به تاخیر افتاد و بیمار ممکن است دیالیز، اجتناب کنند.
اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: